utorok 16. októbra 2018

Backtalk je skoro kult

Urban Decay Vice Lipstick odtieň Backtalk




Ahojte!
Rúže milujem to asi všetci vedia. Moji obľúbenci sa menia od líceniek, cez brozery a rozjasňovače po korektory. Ale rúže ostávajú. Mám ich možno až príliš veľa ale snažím sa ich používať. Je pravda, že niektoré používam menej, niektoré viac. Ale napríklad zrovna tento by som nosila častejšie keby...


Jeho obal je veľmi pekný otvára sa celkom jednoducho a jedná sa o klasický rúž, ktorý sa podľa mňa znova vracia. Nie všetci totižto chcú nosiť tekuté rúže. Niekedy je krémový rúž lepší. Napríklad, nevysušuje, nie je až taký matný. Tento sa nanáša úplne úžasne. Je naozaj krémový a príjemný na perách.


Vydrží extra dlho a je príjemný aj po pár hodinách. Samozrejme, že ak budete jesť alebo piť, tak sa otlačí a budete ho musieť naniesť znova. No to pri krémových rúžoch tak trochu očakávate.


Čo sa mi až tak nepáči je farba. Bohužiaľ tento rúž má farbu, aká sa mi nepáči na bežné nosenie ani k výraznejšiemu líčeniu. Ako uznávam, že ho používam často, keď už vážne nechcem žiaden iný rúž ale niečo na perách chcem mať. Dostala som ho v sete, keby si mám vybrať inú farbu z tohoto istého typu rúžov, istotne by som si vybrala. Urban Decay má naozaj kvalitné rúže a ak si vyberiete ten správny odtieň, istotne nebudete sklamané. Ja ďalší nejdem kupovať, pretože som v míňacom režime.

Preferujete radšej tekuté alebo klasické rúže?

1 komentár: