štvrtok, 29. septembra 2016





Ahojte!
Túto bázu som chcela riadne otestovať cez leto. Hlavne preto, lebo inak sa mi pleť až tak neleskne. Dostala som ju od maminky, ktorá ju dostala k nákupu. Sama by som si ju asi nekúpila. Nepáči sa mi jej balenie. Viem, že o balenie vôbec nejde ale je to predsa len to, čo ma upúta v predajni. 


Obal je plastový ale celkom pevný. Na vrchu je samotná báza, na spodku je hubka, ktorou sa nanáša. Ja osobne som túto hubku rada používala. Dobre sa s ňou naberá  báza a následne nanáša na pleť tiež bez problémov. 


Najlepšie na nanášaní na pleť je to, že vidíte rozdiel medzi pleťou s bázou a bez! Okamžite zmatní tvár. A zmetnenie je trvalé. Teda pokiaľ nieste v extrémnych podmienkach. To si budete musieť vziať aj púder. Báza je biela a veľmi silikónová, no nepoužívala som ju každý deň. Preto dúfam, že sa mi až tak nezanášala pleť. Ako báza však robí všetko čo má dobre. Vyplní jemné vrásky a aj póry. Vyskúšala som si to nielen na mne ale na viacerých kamarátkach a klientkách.


Báza o sebe tvrdí, že pripraví pleť na fotenie. Ja len  musím uznať, že pleť vyzerá naozaj lepšie aj na fotkách. Na leto bola táto báza naozaj nápomocná. Jediná vec, cez ktorú u mňa cesta nejde je, že Revlon testuje na zvieratách. Bohužiaľ, stále mám ešte dosť testovanej kozmetiky, o ktorej zisťujem, že je super. Ale na druhú stranu mi to dáva novú možnosť hľadať nové a nové produkty, 

Vyskúšali ste už značku Revlon?
Používate bázu?

2 komentáre:

  1. Keď som sa nedávno hrabala v kozmetike v TK Maxx, natrafila som tam na túto bázu a aj som uvažovala, že si ju kúpim, no marilo sa mi, že niekde som čítala, že to nie je bohviečo. Asi sa mi to vážne len zdalo a pravdepodobne sa po ňu vrátim.

    OdpovedaťOdstrániť